Savaş Robotları Güncelleme Haritası.Yaz 2017
WAR ROBOTS TÜKİYE DUYURU
Bu yaz War Robot'larda ne var? Basitleştirelim: Şu anda
gerçekten bazı büyük güncellemeler hazırlıyoruz.
Bunların bir kısmıyla ilgili daha fazla bilgiyi çok yakında
paylaşacağız.
Yeni Robotlar: Doğu'daki Canavarlar
Kısacası üç yeni robot. Son derece hareketli olanlar
Ne zaman: Temmuz-Ağustos
Bunlar üzerinde uzunca bir süre çalıştık (yardımınızla!) Ve
onlara ayıracağımız birkaç ay daha geçireceğiz. Bunlar, yerine getirilmesi
gereken çok özel bir rolü olduğu için çok özeller.
Birçoğu, yavaş hantal robotların ve bazı özel yapıların ön
plana çıkmasıyla Savaş Robotlarının sarmalayıcı bir hal aldığını iddia ediyor.
İşte Ancilot'u aşmak için ham gücü, beceri ve hareketlilikten daha iyi alacak
şekilde tasarlanmış bir silah geliyor.
Bu Robotlar nispeten kısa, ancak hızlı yan çizgilerle herhangi
bir ateşten kaçınabilirler.Tabii ki daha düşük dayanıklılık ve ağır ekipman
yuvası eksikliği ile çeviklikleriniden ödün vermek zorundalar, ancak sağ ellerde
tamamen deli olabilirler. Ayrıca hareketini izlemek gerçekten heyecanlı
olabilir.
Yeni Oyun Modu: Beacon Rush
Geçen hafta test sunucusunda, fenerlerden kurtulursak ne
olacağını araştırdık. Çoğu hoşumuza gitti ve araştırmalarımıza bu yönde devam
edeceğiz ... ancak bu, denediğimiz tek oyun stili olduğu anlamına gelmiyor.Son
birkaç aydır üzerinde çalıştığımız başka bir oyun modu sadece Savaş
Robotlarının bölge kontrolü yönünü korumakla kalmayıp, pekiştiriyor.
Bu, yeni oyun modunu ilk kez düzgün bir şekilde tanıttığımız
için, değişimler açısından nispeten güvende tutuyoruz. Oyun kurallarını çarpıcı
bir şekilde değiştirmek için bazen tek bir çimdik yeter.
Temel oyun modu ve Beacon Rush arasındaki en büyük fark nedir?
İkincisinde, temel başlangıç yerine yakalanan bir işaretin yanında doğmayı
seçebilirsiniz. Bu ne demek? Savaşa sonsuza dek devam etmek zorunda kalmadan
ağır bir robot üzerinde oynadığını düşünün.Daha hafif robotlar sizin için yeni
ışınlanma noktaları yakalar ve çabucak atlamanıza yardımcı olur.
Başlangıçta, sınırlı bir iki haftalık kullanımla bu modu
denemeyi planlıyoruz. Tutarsa, bunu tam zamanlı olarak tanıtabiliriz.
Yeni Savaş UI
Kısacası: daha iyi görünüm, daha fazla netlik, gelecekteki
iyileştirmeler için temel olacak.
Ne zaman: Temmuz-Ağustos
Savaş arayüzünü yeniden inşa ediyoruz. Niye ? Öncelikle yenisi
daha iyi görünüyor. Şuna bir bak.
İkincisi, sahnelerin arkasında olmaktan çok daha fazla şey
oluyor: Yeni kullanıcı arayüzü hakkında en iyi şey, bir önceki modelden daha
esnek ve gelecekteki yükseltmeler için tonlarca olanak sunuyor olması. Uygun
bir savaş haritası eklemeye başlayacağız, ancak daha sonradan gelecek çok şey
daha var.
Yeni Silah: Scourge
Kısaca: Orta menzilli muharebe için orta enerji silahı
Dash robotları ile daha güçlü önlemlere ihtiyaç duyulduğu
ortaya çıkıyor. Hareketli robotları yavaş yavaş ama mutlaka kullanmak gerek- bu
Scourge'ın görevi. Ve eğer rakibiniz sizi fark edip dövüşmeye dönerse, kozunuz
var: hedefinize ne kadar yakınsanız, o kadar güçlü vurursunuz.
Tabii ki, karşı oyunu Scash ile Dash ile sınırlamayacağız.Son
zamanlarda, savaş alanına biraz ışık tutacak diğer baskılayıcı ateşli
silahlarıda (Molots, Punishers, Gekko vb.) geliştiriyorduk.
Ayrıca Tempest... Ne kadar çok seçenek varsa, o kadar iyi.
Yeni Silah: Tempest
Kısaca: Ağır uzun mesafeli otomatik top
Tempest Molot ve Molot mk2 ile aynı nişi doldurur. Sürekli
bastırıcı ateş için uzun menzilli bir silahtır - ancak ağır ekipman yuvaları
için özel olarak yapılmıştır. Öfkeniz uygun hızlı ateş topu isterse, vaktiniz
gelmektedir.
Gelecek: Özel Maçlar
Kısaca: İstediğiniz kimseyle oynamak istediğinizde oynamak
Ne zaman: Ağustos
Bu özelliğini belirli bir güncelleştirmeye henüz bağlamadık,
ancak en azından amacımız, yaz bitmeden önce
tamamlayıp yayımlamaktır.
Özel maçlar birçok şeyin yolunu açacaktır: turnuvalar, eğitim
oturumları, flamalar için abone oyunları, klan savaşları vs. Eğleneceksin
reklam kullanılamıyor yazıyor
YanıtlaSilneden olabilir
YanıtlaSil